Csaknem kétszeresére nőtt az ásványvízfogyasztás az elmúlt héten

Ugrásszerűen megnőtt a Tescoban vásárolt ásványvíz mennyisége a múlt heti hőségriadó hírére.
A kánikula előtti héthez képest csaknem kétszeresére bővült az ásványvízfogyasztás. Egy júniusi átlaghéthez mérve mintegy 2 millió literrel több ásványvizet ittunk. Az áruházakban vásárolt ásványvíz 35%-a volt Tesco Gazdaságos termék.
Ezek a számok is bizonyítják, a szakemberek tanácsait megfogadtuk, és legalábbis a kánikula idejére megváltoztak szokásaink: nem üdítőt, inkább vizet iszunk - véli a Tesco. Az ország legszomjasabb területének a Megapark (Pesterzsébet) és környéke bizonyult, hiszen a cég immár 44 áruháza közül itt fogyott a legtöbb ásványvíz, mintegy 10%-kal több mint máshol.

Meleg napjaink másik nagy slágere a sör, melynek szintén nőtt a fogyasztása a múlt héten, mintegy 20%-kal. Ez azt jelzi, hogy a sörivók is inkább vízzel oltották szomjukat.

(Forrás: www.tozsdeforum.hu)